Špecialista pre značku

Kód kvalifikácie

C2431006-00741

Úroveň SKKR

7

SK ISCO-08

2431006

Sektorová rada

Obchod, marketing, gastronómia a cest. ruch

Viac informácií o karte kvalifikácií je uvedených tu:PDF
Vedomosti
charakterizovať manažment všeobecne
charakterizovať marketing všeobecne
definovať konkurenčné prostredie trhu
popísať lokálnu legislatívu a medzinárodné normy v danej oblasti
vysvetliť princípy zákazníckeho správania
popísať cenovú politiku a stanovenie ceny
definovať manažment akosti a kvality
Zručnosti
pripravovať cenové analýzy značky
porovnávať kvalitatívne parametre značiek
určovať cenovú politiku značky
analyzovať dáta a plánovať ďalšie kroky
pripravovať návrhy príslušných strategických rozhodnutí v oblasti marketingu a podpory predaja
prejednávať zmluvné podmienky s obchodnými partnermi
Kompetencie
schopnosť komunikovať a prezentovať navrhované riešenia
schopnosť neustále sa vzdelávať v odbore
flexibilita pri identifikovaní a zavádzaní zmien
schopnosť analyzovať a riešiť problémy
schopnosť analyzovať cenovú politiku a trhové prostredie

Hodnotená spôsobilosť

  • definovať manažment akosti a kvality
  • popísať lokálnu legislatívu a medzinárodné normy v danej oblasti
  • charakterizovať manažment všeobecne
  • charakterizovať marketing všeobecne
  • prejednávať zmluvné podmienky s obchodnými partnermi
Kritéria hodnoteniaMetódy hodnotenia
popísať oblasť manažmentu, marketingu, manažmentu kvality a akosti, lokálnej legislatívy a medzinárodných štandardovpísomná metóda
popísať priebeh prejednávania zmluvných podmienok s obchodnými partnermiústna metóda

Podmienky úspešného vykonania skúšky

Podmienkou úspešného vykonania skúšky je splniť uvedené kritériá hodnotenia minimálne na 75%.

Hodnotená spôsobilosť

  • pripravovať návrhy príslušných strategických rozhodnutí v oblasti marketingu a podpory predaja
  • definovať konkurenčné prostredie trhu
  • vysvetliť princípy zákazníckeho správania
  • určovať cenovú politiku značky
  • porovnávať kvalitatívne parametre značiek
Kritéria hodnoteniaMetódy hodnotenia
vytvoriť stratégiu a harmonogram uvedenia na trhu simulovanej značky, nastavenie jej kvalitatívnych a cenových parametrovpraktické skúšanie
popísať konkurenčné prostredie na trhuústna metóda
vysvetliť princípy zákazníckeho správania v podmienkach slovenského trhuústna metóda
vysvetliť tvorbu cenovej politiky pri značkeústna metóda
popísať kvalitatívne parametre značkyústna metóda

Podmienky úspešného vykonania skúšky

Podmienkou úspešného vykonania skúšky je splniť uvedené kritériá hodnotenia minimálne na 75%.

Hodnotená spôsobilosť

  • pripravovať cenové analýzy značky
  • popísať cenovú politiku a stanovenie ceny
  • schopnosť analyzovať cenovú politiku a trhové prostredie
  • vysvetliť princípy zákazníckeho správania
  • analyzovať dáta a plánovať ďalšie kroky
Kritéria hodnoteniaMetódy hodnotenia
pripraviť cenovú analýzu podľa zadaniapísomná metóda
stanoviť cenovú politiku a vysvetliť stanovenie cenypísomná metóda
analyzovať cenovú politiku a trhové prostredie podľa zadaniaústna metóda
popísať princípy zákazníckeho správaniaústna metóda
vysvetliť princípy analyzovania dát a plánovania ďalších krokovústna metóda

Podmienky úspešného vykonania skúšky

Podmienkou úspešného vykonania skúšky je splniť uvedené kritériá hodnotenia minimálne na 75%.

Metodické usmernenia

Zákon 131/2002 Z.z. o vysokých školách a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, § 63.